Den som talar illa om andra i din närvaro, talar ofta illa om dig i din frånvaro

Vaknade hemma hos victor imorse klockan åtta och kunde inte somna om, kunde knappt sova inatt heller för det åskade så hela huset skakade och jag var rädd att få en pokal i huvudet, risken kändes mindre om jag var vaken.. Så ni kan ju tänka er hur trött jag är nu. Eftersom han skulle till holland på tävling så var jag hemma redan vid 12, kollade på The Hills då tills Erik kom och stog med ett gigantiskt leende i dörren som smittade av sig galet. Stannade hemma tills han åkte igen och då kom Felicia och Vendela, i värsta regnet gick vi till Kristoffer som 3 blöta katter och spelade fifa med han och Tobbe. En bra facerape hann vi också med haha! Nu ska jag sova, natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0