I bet it sucks to be you right now

Var på stan igår med mina fina, hittade ett par röda jeans (YES!!) och sen dansade vi små grodorna runt lyktstolpen utanför mcdonalds med någon tjej haha. Tänkte stanna till på ikea en stund innan vi åkte hem sen, men när vi väl gått av bussen märkte vi att det var den sista så det var bara att börja promenera.
Victor hämtade mig sen och så åkte vi till hans moster som fyllde år, träffade hans släkt och åt middag och världens godaste chokladtårta där innan vi åkte hem till victor. Kollade på film med hans syster och lite sånt innan mamma hämtade mig, blev en bra kväll också. Hela dagen var bra.

Nu ska jag ringa och väcka vendela och sen äta frukost, ha'et bra!



Kommentarer
Johanna

sv: mi 2!

2011-08-07 @ 19:47:53
URL: http://johannafredricsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0