Ingen kan få bort mitt leénde, du är så bra älskling

Sitter och väntar på att pappa ska ha grillat klart, är så galet sugen på kött och mangoraja. Eller okej, om sanningen ska fram är jag sugen på mangoraja men känns fel att sitta och äta det utan något till. Ska bli nyttig igen också, sluta med allt godis och sånt. I alla fall dra ner lite på det för jag får dåligt blodsocker av det och då blir skolan jobbigare än den behöver vara. Mitt skolår ska verkligen satsas på för fullt.
När Victor åkte hem idag träffade jag Felicia, Vendela och Mimmi några timmar och ikväll ska jag försöka få Hanna som sovsällskap, har blivit världens sällskapsgris. Annars ska jag vila upp mig själv mentalt inför första hela skolveckan. Skolan i mitt hjärta! Eller något sånt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0