måndag eftermiddag

Sitter med en ansiktsmask och lyssnar på MTV och bara mår. På tal om musik så är min iPod usb&laddar sladd borta så är helt utan den. Funderar på att ringa mamma och be henne åka och köpa en ny på vägen hem, vill ladda ner en ljudbok att somna till nu när skolan börjar för då sover jag så förbaskat bra.
Pappa kom nyss in med en katalog kläder, vilken glädje det blev, ska kolla igenom den och längta till hösten nu. Känns ovärt att vilja ha kvar sommaren för den har redan somnat i väntan på nästa år. Hade dock inte haft något emot att vara tillbaka på mallis just nu där jag och min saknade var för precis ett år sen idag. Att vara brun på skolfotot imorgon hade jag inte heller tackat nej till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0