Men tiden gick, jag tänkte på det varje dag. Att du är den enda jag vill ha.

Sommarlovets sista kväll spenderades vid ekonomikum med en hel del folk, men tröttnade ganska snabbt för att det regnade och jag var för trött för att tycka att det var kul i längden. Tog bussen hem med bernice och vendela vid lite efter 10 redan. Ringde bernice direkt när jag gått av bussen och pratade till nyss om allt och ingenting.
För övrigt så har victor varit här idag, jutt också en stund innan vi åkte till ekonomikum. Och nu ska jag snart sova, känner inte anledning att bara sitta uppe och vara trött när jag kan vakna pigg imorgon istället h3h3. Godnatt!

En av världshistoriens bästa vänner fick mig att lyssna på den här häromdagen, sen dess har jag haft den i hjärnan nästan hela tiden. Jag fattar inte att en vän kan vara så in åt helvete bra. Jag har världens bästa vänner ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0