Tror du vi kan ropa efter nån av förstånd Som kan se vad vi gör och förstå vad vi menar

Sitter i sängen med min gamla dator och kollar på gamla bilder, från början av 2010. Nostalgi. Saknar många från den tiden, många som jag bara låtit försvinna från mitt liv, som jag ångrar att det blev som det blev med. Många av dom som betydde mest för mig då. Har nya viktiga personer i mitt liv nu, men jag ska nog försöka få tillbaka kontakten med dom mest saknade.
För övrigt har jag haft världens bästa dag, skrattat konstant. Sjukt att det finns så bra människor. Tack till Markus också som största delen av dagen spenderades med.
Har planerat en fika med mitt hjärta också på söndag, allting är så bra just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0