Boy I wanna make you smile

Hej babes och hej uppsala. Känns bra att vara hemma igen, det där stället var en rätt stor fail.
Åkte till gränby med mamma direkt när jag kom hem och köpte lite grejer till skolan och sen hårfärg, färgen hette guldblond så får se när håret torkat hur det blev. Köpte sheer blonde shampoo och balsam också så det ska bli lite ljusare. Och nej jag ska inte bli blond, jag ska försöka gå tillbaka till min vanliga hårfärg. Hoppas det blir bra, orkar inte få utväxt hela tiden.
Victor kom hem nyss så ett sms från han om hur helgen gått sabbade mina planer på att sova.. Kommer ändå göra det snart med tanke på att jag inte är tillräckligt stark att hålla upp mina ögonlock. G0dnatt i förväg!

Bilden är mest till felicia för att hon ska kunna se den, gick inte att bifoga den i ett meddelande till henne på facebook så.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0