För att jag älskar dig, så som du är

Helgen blir en blandning av vad jag hoppades på, jag får stanna hemma men det gör mamma och pappa också. Väntar in nästa bra läge att stanna hemma själv och fyller min hjärna med planer tills dess. Men det spelar ingen roll just nu. Livet är ändå partyyy, bortsett från att mitt hår inte hänger med i mina svängar då färgen inte alls blir som jag vill, fast med tanke på att det är i stort sett mitt största problem så är jag nöjd med mitt liv. Skolan är inte jobbig än, jag mår bra, jag har världens bästa människor runt omkring mig osvosv. Ja, jag mår bra helt enkelt. Om någon vecka ska vi prova öppet hus och dansa också, åh vad jag längtar! Vill röra på mig och dans med grymma vänner lockar galet.
Ska snart sova, imorgon väntar en ny dag med nya tidsfördriv som behöver massa energi. Ska bara.. och bara.. Eh ja, vi får se när jag somnar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0