Cause even all the clear skies won't bring back yesterday, so why go chasing rainbows

Jag känner mig så äckligt sliten och utnött, ska byta ut dom tajta jeansen mot onepiecen, duscha, måla naglarna i fransk manikyr, ansiktsmask, ladda ner nån ljudbok, sovaaa. Får se hur mycket av det där jag faktiskt orkar göra men det är målen. Gick hem direkt efter skolan och la mig och halvsov i soffan. Och att det regnar gör knappast att jag känner mig bättre. Kanske kolla på en film också.. Åh jag är sån tidsoptimist, i mitt tempo så kommer jag hinna hälften av allt det där.

Saknar att sitta på den serveringen i den stan.. men snart så. Ska förövrigt träffa min pingla imorgon



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0