Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer

Åkte hem från sigtuna tidigt imorse och duschade osv, sen kom kicki, andré och bella så åkte vi till furuvik. Kollade på alla djur, åkte lite karuseller och kollade på Eric Saade. GRYM!
Kommer ha lagom träningsvärk imorgon också för att jag bärde runt på Isabelle under hela konserten så hon skulle se. Mina armar darrade ärligt talat efter det haha, tränad tjej.
Nu ska jag måla naglarna och göra en ansiktsmask, fräscha till mig själv lite. Ha det bra!
gumman ♥


Kommentarer
Felicia

Som om DU skulle kunna bära henne så hon såg bättre.. Du är ju dvärgarnas dvärg :)

2011-08-28 @ 23:15:11
URL: http://feliciaemanuelssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0