Breathe me in, I'm yours to keep

Jag har alltid velat ha det jag inte kan få, och jag har alltid velat trotsa människor. Om någon säger att jag inte kan få någonting så vill jag ha det ännu mer. & speciellt det jag inte kan få, det vill jag alltid ha. Så är det nu, att jag vill ha det jag inte kan få alltså. Jag kan inte sluta tänka på det heller. Sluta vara så svårfångad, det psykar mig. Sen är det jag kan få helt ointressant, kan det bara inte byta plats så allt blir aningen lättare? Det värsta är undran ifall jag bara är intresserad nu för att jag inte kan få det..

Hur som helst, vaknade fyra timmar före jutt hos hennes kusin idag, vilket liv jag har. Sen blev vi hämtade och jag slappade ett tag. Träffade micke och sa hejdå till han nu ikväll innan han åker, vi satt och tröst åt glass för att jag hade spillt chokladglass på mina vita urbanears lurar. Och nu mobbar olivia mig för att jag höll på att ramla av en moppe igår, det här är verkligen inte min turdag så säger godnatt istället och väntar in imorgon!

ha det bra nu ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0