FJELLROCKEN.SE ÄR IGÅÅÅÅÅÅNG

Kvällen igår blev bra, åkte ner till sveg vid 6 tiden och gick runt i affärer. Sen skulle jag och Alex prova någon tipsrunda men sista affären var stängd så vi rev sönder vårat nästan färdiga papper och gick med några killar hon känner för att kolla hennes nya lägenhet. Var det hemskaste jag gjort, har aldrig gått så långt på samma dag förut tror jag. Åkte hem vid 11 och då gick jag ner på trapper en stund.
Idag börjar fjellrocken på riktigt, ska duscha lite snabbt nu sen ner på trapper och kolla på mopedracet, och om jag inte hinner det blir det lagom till alla bilar kommer. Klockan tre ska vi ner till sjön och kolla på skotrarna, sen ikväll ska vi på trapper, kommer bli sååååå bra!!!!

Söt bild på babe och sen båda oss igår



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0