I miss my babe, It´s hard to stand still so long

Äntligen i lofsdalen!!! Åkte från vart vi nu var imorse, och efter ett stopp på järvsö motor och några i sveg, bland annat på glassbaren så var vi framme. Glassbarens cookies glass var nästan bättre än ben & jerrys, så jag har hittat mitt nya hangaround-ställe här.

Har laddat ner en ny sms app också för att mobilen skulle gå snabbare och i den var det massa smilisar som i alla fall felicia och alla andra iphone nördar kan se, vart skitglad när jag insåg att hon också såg dom, det gjorde typ min dag haha. Sitter i soffan nu och kollar på någon film med mamma och pappa, planerar morgondagen lite. Kommer bli bra att träffa alla saknade! Ska kila nu, ha det bra så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0