I samma låga skor och leendet du log, såhär kan det inte va

Har världens klump i magen, önskar livet hade en stor slowmotion knapp så allt inte gick så fort. Kunna sakta ner det när man kände att saker gick för fort så det blev bättre och inte stressa in i någonting. Känns som att jag bara dragits med av farten och nu behöver jag sakta ner allt till ett tempo som jag hänger med i igen, bara rädd utav att inte veta vad jag kan förlora på vägen, det som kan bli en viktig del av mitt liv kanske fortsätter utan att bromsa och lämnar mig i farten jag vill ha..

På tal om annat så har kvällen spenderats till mesta dels med victor, och sen även felicia och vendela några timmar. Ska sova snart, vill vara pigg imorgon. Godnatt!



Kommentarer
Anonym

Hj

2012-05-28 @ 07:38:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0