Jag skulle låta blicken möta andra ögon i en främmande stad

Har lämnat åland, the drunken bunny crew, stranden och allt annat därifrån och är nu hemma i Sverige efter en grym vecka i solen. Önskar jag kunde säga att vädret här var lika bra men nej, kan ju glömma att sola här. Hade en rätt så grym morgon också om man bortser från hur tidigt vi gick upp, frukosten gjorde hela dagen.
Hade gjort vad som helst för att få sova i min egna säng inatt men vi är redan iväg igen, har varit förbi mackmyra whiskyby en snabbis för att inse att det var skittråkigt där och att vi slösat nästan två timmar av dagen och nu tror jag att vi är påväg mot lofsdalen tidigare än planerat. Märker väl vart vi slutar. Vi hörs så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0