Jag undrar om du nångång är tillbaks dit igen, och du kanske undrar över mig

Hanna gick imorse jätte tidigt och jag och olivia var helt slöa hela dagen, vi gjorde lunch och kollade på film. Dock värsta stasiga lunchen med pannkakor, bacon, parmaskinka, sirap och allt. Sen på kvällen kom markus, och så träffade vi kim också. Kollade på fotbollen en stund men dom sög så åkte runt lite innan jag hamnade här helt döötrött. Så vet jag inte riktigt vad jag ska göra nu heller för min sms kompis somnade medan jag var och tog bort sminket.. Får vänta tills han kommer hit imorgon. Kanske också ska sova, känns ganska lockande..

låt våran kassa humor få leva ifred också, vi älskar den



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0