Look where we are, everything is falling apart

Hallå världen! Befinner oss för tillfället någonstans vid Ljusdal. Dagen har gått åt till att handla, äta, träna, prata i telefon med felicia och sen till sist gå ner till vattnet och kolla på när dom åkte snöskotrar på vattnet. Det sista var i stort sett dagens höjdpunkt. Måste även tillägga att jag är galet stolt över att jag tog mig ut och springa också för första gången på bra länge. Ska ta tag i mitt liv igen, träna, kanske inte dricka fullt så mycket cola som nu och så vidare, och på tal om cola så är mittenbilden högst upp på den enda colan som fanns här, superäcklig! Nu ska jag ägna mig åt facebook en stund, vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0