Men tiden har sin rätt att ändras där den går

Har varit med johanna idag, känslorik dag. Vi testade för första gången att köpa en hyrfilm på ica, fungerade faktiskt. Sen skulle vi gå på promanad, gick in på någon bakgård och sprang sen därifrån gråtande och helt hysteriska för att det var en miljard sniglar där inne. Hann några meter till innan vi såg en mördarbil (?) och livrädda började vi gå snabbare, slutade med att vi sprang hela vägen hem nästan och då såg vi att det var en handikappad i en sån där motordriven rullstol, det var helt sjukt hur vi mycket skämdes då. Ska snart sova, känner inte att jag har någon anledning att sitta här hela natten och sen sova bort halva dagen imorgon, ska träna lite då, saknar tiden när jag faktiskt gillade att träna och vara nyttig, snälla kom tillbaka.

helt osöt bild på oss, men jag satt och leta i en evighet på en på oss två så nu ska jag fan i mig lägga upp den när jag väl hittade en.



Kommentarer
Johanna

söta

2011-07-05 @ 23:43:52
URL: http://johannafredricsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0