Nobody's gonna tell me I can't

Låter bli mitt nya träningsliv idag tror jag, räcker att jag och alex ska spela tennis. Förresten så går det där med nytt liv inte alls bra, snarare sämre än innan. Men jag är glad ändå, är ju i Lofsdalen och har något planerat alla dagar, blir nog rätt bra med fjällrocken i helgen.

Ska höra med mamma nu om vi ska ut och springa snart, annars ska jag duscha redan nu och sen se om alex har vaknat till än. Ska försöka att kanske ta några bilder idag för jag tappar blogglusten helt när jag inte har några bilder att lägga upp.. Annars lutar det väl mot en bloggpaus eller liknande tills jag är hemma igen, men tror jag ska fixa det här några dagar till. Vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0