och han stormtrivs

Sitter i jutts kusins vardagsrum och pratar i tele med johanna. Jutt kör samma stil och pratar med någon annan i köket. Jag kollar på film också för dom som bryr sig. Tidigare ikväll var vi med philip och mattias, kollade på film då med och gosade med katterna. Var på mcdonalds en stund också, åkte crossmoppe hit till lägenheten och nu plågar jag mig själv med vetskapen att jag inte kommer nå ner på en sån som jag från början ville ha. Kan inte koncentrera mig på både johanna och det här samtidigt så ha det bra! Godnatt!



Kommentarer
Mimmi

Nej vet att jag inte borde stressa, men tiden går ju snabbt och snart ska vi välja... :/ bra att du ska gå i Uppsala ändå min fina

2011-07-03 @ 22:38:40
URL: http://pangbomcrash.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0