She's going clean again. In her new suitcase. It's her only way out.

Vet att jag är en dålig bloggare, till er som fortfarande hänger kvar så ska jag bättra mig. Till mitt försvar så har jag ett liv utanför bloggen som jag passar på att leva nu. Har varit med Alex och Linda idag, bakat scones, kollat på film, spelat spel osv. Sen nu ikväll har Lina och Erik varit här, världens mest saknade kusin!

Lofsdalens latmaskar ( jag & alexandra ) ska spela tennis imorgon, den ni. Ska göra en kopp te nu, sen kanske sova snart så jag kommer upp någon gång imorgon. Har blivit så galet lat på sista tiden, bortsett från mina försök till träning. Hoppas alla har ett bra sommarlov i alla fall, så får vi se när vi hörs igen!

bilden har varit med förut, men den fanns i arkivet och jag orkade inte ladda upp någon ny med farten på internet just nu. Så nöj er eller skit i det.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0