Words come easy when they true

Fyfan så äckligt tråkigt det är att sitta i en bil en hel dag! Nu är vi i alla fall i Karlstad, tror jag. Har egentligen ingen aning, men det ser ut som jag alltid trott att Karlstad ska se ut och jag tror att jag kanske läste det på någon vägskylt nyss. Står hur som helst Göteborg på massa skyltar och det är bra det i alla fall!
På tal om ingenting tror jag också att jag har fått sittsår eller något, vet inte vad jag ska göra med min överskottsenergi som måste tryckas ner på ett säte!? GAAAAH!!! Helt rastlös!! 
Väntar på att Victor ska komma hem också så jag får veta hur det har gått på tävlingen i Tyskland, kan inte vara långt kvar nu innan dom är i Sverige igen tycker man.

Jag ska bättra mig och lägga upp nya bilder sen, kanske orkar ta någon under veckan. Eventuellt. Hör Chris Medina nu och undrar om jag ska gå på the voice i år, vore rätt coolt att se honom!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0