du är inte ensam, vi tänker och hoppas på dig ♥

Idag är en sån här dag när jag känner att jag borde sova nu. Ställde nyss mobil alarmet på 08.29, då ska jag gå ut med min favoritvovve. Och mata henne, och allt annat man måste göra med en hund. Dagen blev rätt så rubbad och därför har jag ansvaret för en hund nu i obestämd tid, ni vet, mata och gå ut och sånt. Får se hur det går med tanke på att mina enda djur någonsin har varit grodor eller vandrande pinnar.. Hoppas på det bästa hur som helst.
Idag har jag i alla fall varit med vendela, vi tog en cykeltur i regnet och köpte ben & jerrys, sen åkte vi med wille och handlade lite middag. Sen dess har jag duschat och fräschat till mig från igår.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0