Feels like I´m in a dream

Fredag: Mamma och pappa åkte till Motala, Erik och Lina kom hit istället. Började lovet med en avslutningsmiddag på Texas Long Horn. Sen på kvällen var jag på fett med kärlek en stund när petter spelade men var så tråkigt så jag och hanna gick till stan en stund innan vi blev hämtade där vid ett.

Igår: Jag, Lina, Erik och Sanna var på Gröna Lund som konfirmationspresent, hade grymt roligt!! Såg en hummer-limousin och höll på att dö, min dröm är att åka en sån. Jag vill det så galet mycket! Kom hur som helst hem vid 10 och då kollade vi på film.

Idag: Nu sitter jag och kollar på Linas försök att baka bullar, får se vad som händer senare. Mamma och pappa är i alla fall på väg hemåt för mamma bröt nyckelbenet.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0