man skadar inte om man älskar

i'd rather feel nothin' at all, it's better, it's easier

Ligger i sängen och kollar på film, ska hämta min halvätna ben&jerrys så fort jag orkar resa mig också. Har inte rört mig utanför dörren idag, har verkligen inte orkat, har legat hemma hela dagen och tyckt synd om mig själv. Fått hela mitt rum städat och jag tror aldrig det varit så här rent, skrämmer mig lite. Bra sätt att rensa tankarna, fungerade. Behöver prata lite med bästavän bara, sen tror jag livet är rätt problemfritt. Undrar bara varför jag hela tiden känner en sån fruktansvärd ångest, går inte att sätta fingret på den alls. Det försvinner väl med tiden som allt annat, eller så hoppas jag att jag kommer på anledningen. Nu ska jag hämta glassen, vi hörs.

soooet



Kommentarer
Kristina L

Vet känslan, det är bara att hålla ut. Finns om du vill prata, ta en promenad eller ja vad som helst.

Kram

2011-06-19 @ 22:41:42
URL: http://spinnin.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0