Nu tänker jag visa världen, även fast jag faktiskt saknar dig. Låt mig presentera mig själv

Dagen i korta drag, var först på stan med olivia och jakob. Åkte hem, låg och solade lite med mamma innan jag åkte med jutt till hennes kusin där vi ska sova lördag till söndag.
Smällde nyss utanför fönstret, fett creeapy. Fast sitter med musik så hör inte så bra vad som händer där ute, ska höja. Skrämmer alltid upp mig själv onödigt mycket. Ska snart sova också, är nå så fruktansvärt trött efter 2 nätter med olivia.. konstigt. Ska piggna till tills imorgon, ska träffa mina solstrålar olivia och felicia då. Godnatt bloggvärlden!

dåligbild.nu menorkarintebrymig.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0