Enda sen första dagen har jag varit ett vilset barn

Hallå där ni som överlevt dagen. Trodde jag skulle blåsa bort nyss.
Fick tillbaka våra genetik prov idag, 49 av 53 rätt och ett mvg rikare. Kändes bra, ska plugga lite matte snart också. Blir motiverad av att se ett tresiffrigt antal bokstäver på pappret när man får tillbaka det så. 

Var med Bernice idag efter skolan, sen med Micke ikväll. Och nu ska jag försöka göra en chokladsmothie eller vad det heter, har varit sugen på det heela dagen. Ha det bra people, sov gott!

Blogg.se vägrar ladda upp bilder = jag börjar bli sur.


Kommentarer
mimmi

Jaaa vi fixar kalas!!!! nästa helg??? kladdigt och barnsligt och jätte jobbigt att städa efter, jag vill jag vill.

Haha hon är en sångare från typ 70 talet, fast hon dog när hon var typ 41 haha.

2011-10-04 @ 22:55:36
URL: http://mimmou.blogg.se/
mimmi

jaa jätte taggad på kalas alltsåå, och fina kalasklänningar osv. eller så kan vi ju fixa det runt haloween? :) eller både då och nu? :)

ja jag saknar dig också hannibanni, men vi syns ju i helg!!! hinner inte träffas innan :(

2011-10-05 @ 17:33:29
URL: http://mimmou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0