I don't know what's right and what's real anymore, cause I'm being taken over by the fear

Första dagen på praoen dårå. Började med att komma för tidigt, gallret var nere och allt så vi ägnade oss åt rullbandsrace och gå vilse inne på ica. Sen gjorde jag världens fail, var tvungen att fråga chefen om jag fick låna facebook osv, var ganska skämmigt. Resten gick väl bra, ont i fötterna bara men det är conversens fel, måste komma ihåg att ha bättre skor imorgon! Sjukt god lunch och chokladtårta, sen hann båda shoppa lite på lunchen också. Kan bli en dyr vecka!

Tv.nu är förresten en av världens bästa uppfinningar, passar min lathet perfekt haha. Synd bara att det inte fanns nått bra att se idag.



Kommentarer
felicia

A MEN KUL ATT JAG UPPDATERADE!!!!!

2011-10-17 @ 20:58:41
felicia

joo MEN kolla nu då, ett inlägg! just for yooou.

om du säger åt mig kommer jag uppdatera, det lovar jag

2011-10-17 @ 21:29:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0