"Jag älskar dig hanna, jag skulle dö utan dig"

Jag och jutt somnade ju aldrig igår, så är döende nu. Sjukt trött! Ska snart sova, väntar på ett sms som aldrig kommer komma bara. Praoen gick bra i alla fall, sara var våran handledare idag så vi fick massa raster och sen fick vi sluta tidigare. Var rätt bra eftersom markus hälsade på oss då. Träffade mimmi och vendela på stan sen, slutade med att jag jutt och vendela degade här innan vi träffade adde markus och kim. Det var kort sagt min dag, har ingen blogglust så eh. Ja. Nu ska jag fortsätta vänta på smset tills jag somnar, godnatt people! 

Fattar inte hur dom alltid kan få till en latte så perfekt. Och ja, det är det som döljer sig i mitt huvud. Slängde för övrigt i mig en av dom där och levde på en koffein kick idag. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0