Jag försöker men jag förlorar varje gång

Igår blev både lyckat och misslyckat, vi kraschade epan i en rondell men ja.. annars så gick allt bra, jag och victor åkte och hämtade markus sen kim, sen kom kikki och jessica också. Var med dom en stund sen åkte jag och älsklingen vidare och träffade storebror min vid 10 och det var efter det vi kraschade. Fick byta däck för det gav upp helt, sen tog vi oss i alla fall hem hit och så sov han här. Vi vaknade för sent idag och fick skynda för att han skulle iväg på någon racing grej.
Nu ligger jag bara i sängen igen och lyssnar på musik, ska fixa mig och sen åka med mamma på något mission tror jag. Eller bara kolla på one tree hill hela dagen, det lockar också.. Tänkte skriva godnatt men nej, god morgon på er! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0