Jag vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här

Hej där. Skolan idag gick snabbt, pratade med syv efter lunch och hon föreslog naturlinjen, hade inte haft en tanke på det innan. Så nu vart valet jobbigare, whoopwhop. Nej men jag mår ärligt talat psykiskt dåligt över gymnasievalet, var så jävla säker på det innan alla började prata om det, nu blir jag bara stressad över det och har ingen aning om vad jag ska välja längre.

Åkte i alla fall ner på stan efter skolan och fikade på storken med mina fina, var mysigt. När jag kom hem sen hade mamma köpt ett puder + puderborste, en foundation och en rengöringskräm från mary kay till mig, tack mami ♥ Nu ska jag prata med bestisfestis och vänta på att desperata hemmafruar börjar, ha det bra people!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0