Måndag

Skrev tisdag i rubriken och kom på mig själv med att önska att det var det. Har dock ingen anledning till det, känns bara närmare till helgen och allt då. Närmare till några dagar utan att köra slut på hjärnan. 

Åkte hem till Victor idag, kom hem för kanske en timme sen. Kollade på film, sjöng singstar med hans syster och kollade på filmer från när dom var små. Var mysigt, jag trivs där. Plus att jag har världens gulligaste kille. 

Nu ska jag sova, ska bara borsta ut håret. Min hårbotten hatar mig just nu för att jag försöker få ur en helt onödig tupering.



Kommentarer
Mimmi

Haha jahaja. Ja men gör det! Dom är riktigt fina dom gossarna. Men se här!!! Jag skrev mitt namn i vattnet, lyssnat på Kent eller???? Å blir varm i hela kroppen(och snoppen om jag hade en). Ska du me på saftkalas i Sävja på fredag??

2011-10-03 @ 23:20:15
URL: http://mimmou.blogg.se/
mimmi

Klart jag har koll när det gäller kent!!!!!!!!

okej :/// kanske ska träffa kristina på lördag eller söndag, men jag kan spika söndag med henne, så träffar jag er på lördagen? :)

2011-10-04 @ 21:39:01
URL: http://mimmou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0