No one can control me, 'cause this is what I'm made of, You can hate but you can never break me

Vaknade vid 12 idag, duschade lite snabbt sen åkte vi med mamma till lager 157 och gränby. Ska åka tillbaka någon dag i think och köpa ett par skor på gränby, heelt underbara. Skjutsade hem Felicia sen och så åkte vi till farmor en stund och hälsade på lite. Vovven somnade på mina fötter så dom dog haha. 
Nu ligger jag i sängen och gör massa saker, lyssnar på musik, läser mina omdömen, väntar på älsklingen, skriver en bok åt olivia osv som hon ska få i julklapp. Blir riktigt bra faktiskt, handlar om kameler och så vidare hahah.
Nu kom victor, ha en bra lördag allihopa!!

Olivia du kommer dö så sjukt jävla mycket när du läser, jag dör av att skriva det haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0