Standing right beside her tonight

P-l-u-g-g-s-u-g-e-r.
Jag är slut i huvudet, igen. Börjar bli en riktig vana haha. Men det kanske för nått bra med sig i längden, så hoppas det är värt det här. Satt nyss och kollade kläder, hej shoppingsugen b-rud. Ska plugga så jag kan köpa allt jag ser när jag blir stor. Laddade på pengar på kortet nyss så nu fungerar det också. Ett helt nytt, oanvänt, mörkblått, nordea kort som det står hanna frank på. Älskar det h1h1. 

Såg nyss bilderna från helgen också, bjuder på en på mig och olivia. Jag orkar hur stolt jag ser ut över att han tar bild på oss haha. Kvaliten blev som den blev när jag kopierade bilden, lev med det. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0