superstolt, men baby om det ändå var så enkelt

Har hunnit med en miljon grejer idag, och då överdriver jag inte ens. Tror jag, typ. Åkte hem i förmiddags, fick skjuts till felicia där jag lekte modell åt henne. Eller ja, mina händer gjorde. Sen hämtade mamma mig och nu ikväll har jag hunnit med en ansiktsmask, målat naglarna, planerat imorgon osv. Tänkte försöka hinna träna på morgonen, när jag är halvt vaken så jag inte fattar vad som händer haha. Sen är det prao dags, jag och jutt ska vara på intersport på gränby. Hoppas på att det går bra bara, min kusin börjar ju jobba två timmar efter oss.. Hähä.

Ska prata med min farbror om att tegla en av väggarna i mitt rum också, det plus jofama jackan kan inte låta mina tankar vara ifred.. 

Förövrigt är det ett & ett halvt år sen idag som conny lämnade oss, vi saknar dig ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0