take me home, country roads

Jag minns inte när jag var så här nyttig sist, åt ett äpple häromdagen och idag en hallonsmothie. Frankie gör framsteg. Och jag inbillar mig redan att jag mår bättre av det, tänkte träna ikväll också. Kanske ta med mig voovvsen på en springtur. Med andra ord, jag är glad idag. Riktigt glad.

Har förövrigt mest pluggat matte idag efter skolan, ska snart byta det till engelska. Det flyter på bra idag, åh det här är en bra dag. Förresten, min mobil har gått sönder så kan inte svara. Så ni slösar bara på att ringa mig dom närmaste dagarna, skicka ett sms istället så ringer jag upp. Ska försöka få en iphone nu istället, den här xperian krånglar bara till det hela tiden.


Kommentarer
mimmi

okej men då gör vi fram med ett byrackans haloweenkalas med spöken osv!!!

2011-10-05 @ 20:42:06
URL: http://mimmou.blogg.se/
mimmi

åå okej :/ men då kör vi vanligt kalas typ nu!! :D

2011-10-05 @ 21:43:33
URL: http://mimmou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0