This town, kills you when you're young

Hej guttural och resten av er som läser, tänkte uppdatera eftersom guttural weeejtar på en bild på mitt hår. Och om vi ska ta det där kort sagt på svenska så väntar jutt på en bild.
Är hemma igen efter ett äventyr i ludvika som slutade med att jag numera är korthårig och bland annat äger en ny tröja. Och om allt går som det ska så kommer jag ha ett moppekort klart till vintern så jag får köra skoter. För övrigt, orkar jag inte blogga just nu, jag är för glad för det. G-A-A-A-H. Lust att springa runt huset eller nått sånt. Såg nyss min kusins hundvalp, såhär söt!! Ha det bra folket! 

Håret ser rätt långt ut på bilden, men på bilden med tröjan ser ni längden när jag har det framåt.



Kommentarer
mimmi

Är det.. är det.. broder daniel hanna kanske lyssnar på??? med tanke på rubriken alltså??!!

snyggt håår föresten!!

2011-10-03 @ 20:12:50
URL: http://mimmou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0