Torsdag kväll

Apple-killen har dött, okej alla på facebook vi har förstått det nu. Faktumet att det redan står överallt gör det svårt att missa. Hej bitter tjej. Ah, fast nä.. Jag är faktiskt på asbra humör, har precis duschat och gosat ner mig i onepiecen efter en bra kväll. Var hos lillfarbror, han fyllde år och han hade min favorittårta. Nördfamiljen satt och spelade wordfeud mot varandra hela tiden också, jag leder, det känns bra. Yngst och smartast, ha-ha, vem försöker jag lura.
Ska sova snart så jag är pigg tills imorgon, att vakna och inte vara trött är lätt världens grymmaste känsla.

Hittade förresten världens gulligaste uggs nyss.. Rym från affären och flytta hit, tack.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0