On any given night, catch me on the floor. Working up a sweat, that's what music's for.

hejåhå vad snabbt tiden går, klockan är redan halv 8 och det är redan torsdag? vad hände med dom andra dagarna? har skapat mig ett beroende av facebook, och där försvinner tiden. det går bara inte att komma därifrån. Jag vill göra om min blogg, eller jag ska göra om min blogg. När jag känner att jag har tid, så det kommer väl aldrig ske. Måste erkänna att jag har bloggtorka också, har ingen inspiration alls för att ta några bilder. 

Ikväll ska jag bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet, tycka synd om mig själv. Se om det är något bra på teven, tänker aldrig någonsin ta mig utanför dörren igen, fryser ihjäl.

Heelt random gammal bild, kameran ligger bredvid och ger mig dåligt samvete här. Mina naglar är fula på bilden också, men det är bara ett av mina i-lands problem. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0