Sometimes when I'm alone, I pretend that I'm a queen, it's almost believable

Världens rea på nelly.com, 62 sidor med mest 50% rea, jag kommer dö snart. Vill ni också komma åt rean kan ni klicka här. Hoppas världens snyggaste skor är på rea, har kollat in dom ett bra tag. Från jeffrey campbell och heelt helt underbara. 

Fick nyss sitta i ett galet pinsamt samtal med nordea också för att beställa en ny kod till internetbanken, råkade spärra min igår av misstag och hon behövde ställa kontrollfrågor så mamma kunde inte ringa åt mig. Gaah, trodde jag skulle dö. 

Väntar på jutt nu, vi ska ha ont i fötterna tillsammans efter praoen och sen ska hon sova här. Praoen idag gick förresten bra, brandlarmet gick mitt på dagen så hela gränby fick stå ute i regnet en kvart och jag och jutt glömde trycka på knappen i hissen så vi stog där en stund också. Men bortsett från det gick allting bra. 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0