You can hate me but never break me, this is what i´m made of

Felicia åkte precis, vi har plågat oss hela kvällen, från klockan 7, med att kolla på sista minuten resor och lyssnat på sommar musik och så. På jullovet, då ska vi iväg. Hur vi ska få ihop alla pengar till det osv är inte klart än, men det kommer. Vi kanske vinner på lotto eller så innan dess. Bortsett från det spenderade vi våran dag snackandes inne på waynes, var mysigt. Hade saknat min chey, var en evighet sen sist.
Nu ska jag sova, min iphone ska få ligga på kudden bredvid mig. Jag är kär i den, tyvärr victor, du är ersatt.


Bild från mitt och felicias senaste äventyr i somras. Plågar mig liiite till med en sommarbild, sen får det vara slut. Ska välkomna den älskade vintern då.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0