Hoppas på att min kamera överlevde kvällen

Jag vågar inte ta kamera batteriet från laddaren och sätta det i kameran för att se om den fungerar.. Jag vågar inte, för att jag är rädd att märka att den fortfarande inte går att starta. Den fick sig en dusch idag den inte hade behövt och efter det startade den inte. Min älskade systemkamera kanske bara blev typ 4 månader gammal. Det märker vi snart. När jag känner mig redo att antingen bli jätteglad, eller så besviken så det inte går att beskriva.


Bortsett från det har kvällen varit helt okej, gick mest ut på att leta efter folk. Trodde det skulle vara roligare än det var så är lite besviken men ska inte klaga. Nu väntar jag på att Oliver och Erik kommer hit, sen när dom går ska jag sova. Så godnatt i förväg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0