när det måste bli bra

Mitt huvud mår såhär dåligt. Det är såååhär trött. Och det ska framställa en novell idag också. Men jaja, en dag till står det ut. Och jag känner att min svenska inte var nå vidare där, men jajaaaa. Trodde jag ärligt att jag skulle stå ut att få bra betyg hela året? Tvekar på mig själv och är avundsjuk på johanna som antagligen chillar i solen i grekland just nu. Men jag ska klara det här, jag ska ska ska ska göra det. För övrigt gjorde jag misstaget att googla på bilder på grekland, skulle dö för en vecka där. Ha det bra där twin, kommer sakna dig!




Kommentarer
felicia

fortfarande, love your dadddyyyyy!!



fråga han angående "görans homie" trosorna han skulle fixa åt mig? det har gått 2 månader...

2011-09-28 @ 18:03:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0