p-l-u-g-g

Sara hämtade mig i skolan när jag slutade och så åkte vi till intersport, eftersom hon jobbar där kollade vi både prao och jackor. Jag är faktiskt sugen på en ny jacka jag med i år, och typ låta svea jackan ta semester i vinter eller nått. Vill ha en svart. F3tt snyggt. På tal om snyggt har mamma bokat både klipp och färgningstid på fredag, äntligen ska jag få ordning på kaos håret som just nu har fler färger än regnbågen.
Kom hem och några minuter senare kom victor, vi kollade på film och så. Var en evighet sen vi träffades. Han åkte nyss så jag ska fördriva min kväll genom att duscha och sen begrava mig själv i NO boken. Genetik och gen etik hit och dit, nästan samma ord ju. Men ska få kläm på det här, och kanske, med lite tur, få ett högt betyg.
Ha det bra vänner!


Kommentarer
juttiprutti

Men Hanna.. din svea jacka är ju skitfin? :o <3

2011-09-27 @ 15:04:39
URL: http://josefinalvina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0