siktet inställt på framtiden

Odio estudiar espanol, pero tengo una prueba manana. Börjar få kläm på det här! Har spenderat min kväll med glosboken.se, ett tips om ni ska plugga på glosor. Själv pluggar man inför spanska provet imorgon, fick precis 89.23% rätt, ska inte ge mig förrän jag har minst 98%. Mitt huvud håller däremot inte med, det vill bara dö nu. 

Var på stan med Kristina och Markus hela eftermiddagen, hann inte hem tills mamma och pappa blev hämtade i helikopter så fick avstå den turen. Och det har jag fått höra bra mycket i kväll, deras flygtur i sveriges enda harley-davidson helikopter. Ja det är min pappa vi pratar om, vad hade ni väntat er? Nu ska jag fortsätta med min espanol, ha en fortsatt bra kväll ni lyckligt lottade människor som inte har prov imorgon!

 



Kommentarer
Felicia

Ååååh jag älskar din pappa, han är SÅ skön!!!

2011-09-28 @ 15:52:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0