Sovmorgon

Sitter och försöker fördriva tiden tills jag ska ta mig till skolan. Börjar 10.15 idag och första lektionen ska vi vara i datorsalen och plugga till ekonomiprovet imorgon så det känns helt okej. Går runt i mammas platå klackar också och funderar på att beställa hem ett par till mig med.. Men sen undrar jag lite när jag skulle orka ha dom. Får se hur den där funderingen slutar. Men till exempel dom här ↓, dom är ju rätt snygga att ha när det är någonting speciellt. Och nu menar jag inte att ha i skolan eller så, utan när det verkligen är något bra tillfälle.

skorna är från nelly.com



Kommentarer
Felicia

Hanna, sen att skorna kostar 1700 är väl inget stort problem? :)

2011-09-15 @ 13:54:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0