The spotlight is on you

När jag nyss blev glad av att jag ägde ut en fluga så kände jag att jag behövde bättra på mitt sociala umgänge en aning så ringde och gjorde både Johanna och Felicia till mina prata-i-telefon-offer. Min älskling, också kallad systemkameran, har kommit hem igen efter lite mer än en vecka på äventyr. Vågar dock inte sätta i minneskortet igen eftersom det inte fixats, kanske förstör kameran igen eller nått sånt. Är överrädd om den nu, märkte hur mycket jag tycker om den nu när den varit borta.


Ska ta bussen in till mamma kvart över så har lite tid att fördriva nu, kanske akutstädar rummet lite för det ser ut som ett helvete här inne. Hur som helst så ska jag göra något vettigare, så ha det bra folket!


Kommentarer
mimmi

waaaowh ja vi borde boka möte i helg!

2011-09-21 @ 17:48:06
URL: http://mimmou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0