Torsdag eftermiddag

Menyraden är tillbaka, tacka gud för det. Tog ett tag att komma på att det var ett mellanrum på fel ställe, blir galen på alla kodmallar. Bloggen är 200px mindre också, men orkar inte ändra storleken på alla gamla bilder.
Slängde nyss i mig lite mat, stressad? Ja. Har jag en anledning till det? Nej. Fick skjuts hem efter skolan av Hanna, har blivit besatt av syslöjd, ska försöka kirra ett MVG i det. Och behålla det i idrott, och försöka få alla andra ämnen bra också. Och försöka ha ett liv utanför skolan fortfarande. Klarar mig från plugg idag, ska åka till hööks med Hanna och kolla på skor. Kollar på Simpsons just nu också, jag som hatar det.
& till er som inte vet det så heter Felicias nya blogg http://dentiondefebruari.blogg.se, värt att kolla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0