Live like you´re dying

Pappa kom hem med en liters flaska redbull så nu ska jag hinka energi, och jag är så jävla taggad nu! Lyssnar på min nya HT 2011 lista på ipoden och den gör mig så jävla glad! Plus att jag har Felli som sjunger Per Gessle i telefonen. Och senaste bestämmelsen för ikväll är att träffa bästavän. Mickkkeeee ja0!


Förresten, det här är till alla, men mest till dig B. Fortsätt alltid kämpa, allting blir alltid bra till sist. Och då menar jag verkligen allting, på ett eller annat sätt löser allt sig. Kanske inte på det sättet man vill, men det sättet det slutar på kanske är bäst i längden. Och då blir det bra i slutet ändå. Var glad för det ni har just nu också, istället för att vara så rädd för att förlora det att ni glömmer bort att vara glada för det. Man gör saker man ångrar, faller för fel personer, men lev för det som är precis nu. Saker går fel, saker går inte alltid som man tänkt sig, men det är bara fortsätta kämpa och göra det så bra som möjligt. Om en sak får dig må dåligt, tänk då på alla saker som får dig må bra och värdesätt dom högre.
Never give up, visa världen att du har många anledningar att le. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0