take me home, country roads

Brusvitaminer lär vara det värsta jag vet.. Åh vad jag inte orkar. Har suttit i över en timme och försökt få i mig ett glas. Och nej, jag driver inte. Det är inte ens halvt än. Lyckan spirar. Jag är förkyld som ett as, det passar verkligen inte nu. Sämsta veckorna att missa skolan och det är bara 4 dagar kvar till min födelsedag. Men det löööser sig! 

Jag - min kamera = gamla bilder.
En ekvation vi kommer få leva med ett tag framöver. Dom här två kom i alla fall förbi mig nyss när dom var ute på äventyr. 



Kommentarer
Johanna

Krya på dig!

Frågestund på min blogg!!! :D Fråga vad du vill heiheihei

2011-09-13 @ 20:00:17
URL: http://johannafredricsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0